söndag 20 november 2011

Söndag

Denna dagen har gått i ett. Först uppträdande med småstjärnorna i kyskan. givetvis superduktiga flickor :)
Efter det så var det lunch och vernisage i församlingshemmet. Barnen hade gjort jättefina saker i pysselklubben.Snabbt hem och byta om på Emma o trycka i Molly mat, sen iväg till ridskolan. Morfar o Josefina var med, Emma tycker inta att jag är bra på att leda hästen :P


Nu är vi hemma igen. Längtar tills barnen hoppar i säng.
Det är grym ångest i magen nu, om 4 timmar ska jag logga in på snuttans facebook och stänga ner den.
När min telefon ringer så tror jag det är någon som vill säga att dom hittat dig, att du kommit fram. Det känns som du bara rymt en stund. Som om du snart kommer igen. Ändå såg jag dig ju - sovandes o kall. Jag VET att du inte finns mer, men det är som att hjärnan försöker arbeta bort dom tankarna. Så svårt att sätta ord på alla känslor. Jag hatar detta! Jag vill vakna o inse att det inte är sant! Jag har sagt det förr - vet inte om jag klarar mig utan dig! Fan!

Jag vet att du finns med oss, att du kommer vaka över oss för alltid. Det känns tryggt.

1 kommentar: