fredag 30 december 2011

Fredag

Dagen före nyårsafton och det känns som jag har allt under kontroll.
Det blir hummer till förrätt, minipizza till barnen, helstekt oxfilé och ungsrostade rotfrukter till varmrätt. Sen har vi gjort en polkagrisglass som vi ska mumsa till efterrätt. Barnen ska iväg vid fyra och kommer inte tillbaka förän vid 8-9 tiden. Så blir mat sent. Det tror jag iofs är bra. Då håller dom sig nog vakna till midnatt. Kanske till och med Emma lyckas :D
Raketer har inhandlats och tjuvskjutits. Adrian är precis galen i smällare så att vi inte har fått värk i öronen är ett under.;D
Det blir en lugn och mysig första nyår för 'Molly.

Idag har vi handlat och bara varit. Så skönt! Men nu får klockan gärna slå läggdags. Nätterna med vakna Madicken tar precis musten ur mig. Vet inte vad vi ska göra åt det. Hon mår ju inte bra av det..

Molly har vart på 8 månaders kontroll. Hon väger nu 8,6. Stor tjejj! Men röra sig mer än bakåt är onödigt.

Jag har mycket jag skulle vilja skriva, men vet inte hur det skulle se ut i bokstäver. Ganska mycket känslor inom mig. Jag får skylla mig själv lite, jag har ju inte riktigt velat släppa ut det. Jag laddar för ett besök hos dig någon kväll. Då hoppas jag att allt släpper. Jag ska bara sitta där och sitta. Helt själv i mörkret. Jag behöver det. Jag behöver dig och det är ju så nära dig jag kan komma. :/
Jag har inte glömt dig, jag har bara valt att inte tänka så mycket på dig.

1 kommentar: