tisdag 6 december 2011

Tisdag..

Dagarna rullar på o jag bloggar kanske sämst i världen. men att blogga bara för att blogga känns inte så kul.

I lördags var jag iaf på tjejkväll hos Evelina. Linda, Denise, Hanna o Lisa var med. Vi käka mat, drack några öl och spelade spel. Super mysigt! De fulla tanterna stressade ut oss strax efter elva. Gick till hotellet en sväng o sen vidare till GK. Inte ett dugg kul. Skönt att man kommit ifårn det "ut & supa livet". Nästa gång blir det spel o sen hemgång. Mycket bättre :)
Söndags va jag rätt slö. Inte bakis, vart ju inte ens onykter på lördagen, men galet slö. Sov på soffan ungefär hela dagen. Barnen va uttråkade och klättrade på väggarna. Meeen ibland måste man ju ha tråkigt med. :)
Måndags gjordes heller inte så mycket.
Idag har jag vart hos Linda på kaffe. Lika trevligt som vanligt. Malin vch Ludvig var med o han va lika söt som vanligt, Malin med såklart ;)
Sen i eftermiddags var vi på husvisning. Nu är jag helt såld igen. Superfint! Meeen det ska ju finansieras oxå. Men vi håller tummarna o ser vad som händer. =)

Idag - sex veckor efter vi hittade lilla Erika - så var vi vid graven och tände ljus. Vet inte riktigt varför det inte gjorts innan. Madicken ville INTE med, men sen när vi väl var framme så följde hon med. O nu efteråt så tyckte hon det var ganska skönt. Ljuset som nu lyser upp det hos moster har barnen gjort på pysselklubben. Hoppas du kan se det Erika. Vi saknar dej massvis. Det är tomt utan dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar