tisdag 10 april 2012

Poppis

Det är kul att man fortfarande är så poppis här i Hjo så folk pratar om en, trots att jag knappt visar mig utanför tomtgränsen.
OM ni hört att jag blivit utslängd av min sambo/fästman så är det inte sant.
OM ni oxå hört att jag, pga att jag blivit utslängd, "sett till att bli på smällen" så stämmer givetvis inte det heller.
Lillgrodan är planerad till punkt o pricka o gubben min vill fortfarande ha mig kvar, även om han nu under graviditeten ibland tänkt onda tankar kanske :P Gnälltant är vad jag är. Men det är inte kul att ständigt vara trött.

Att dessa rykten snurrar i Hjo är ju rätt komiskt ändå..

Aja, har vart på inskrivning på mvc idag. Fick tid till ultraljud 11 maj. woohoo, det är ju supersnart. :D
Det va allt för idag, nu blir det matlagning... igen..

2 kommentarer:

  1. Haha! Kul att folk verkar ha ett liv... =D Hjo i ett nötskal. ;)

    SvaraRadera
  2. hahahah ja du johanna detta är hjo i ett nötskal :) men jag e heller inte utanför mina fyra väggar om jag inte skall till jobbet förståss, jag har inte hört något alls om detta :).Hoppas allt e bra med dig o magen :) ha det så gott

    SvaraRadera