söndag 19 februari 2012

Helgen

Då var ännu en helg förbi. I fredags överraskade mormor sina två stora flicka barnbarn med teater. Karlsson på taket på arenan. När dom kom hem klockan 22.15 så var dom lyriska. Det hade vart superbra. Jag o gubben passade på att käka god mat och njuta av lugnet. :-)
På lördagen kom pipen på besök, Jerkers kompis. Lite kaffe o tjöt blev det innan vi åkte ut till pappa. Emma o Josefina åkte till ridskolan o ref. Själva. Det är lyx. Hon har blivit jättebra på att rida lätt, enligt henne själv då. Hon är så framåt o orädd. Inga problem alls att Josefina oxå red, istället för att hjälpa Emma. Denna korta tid på englabo har gjort framsteg!!
Sen blev det lördagsmys med gladiatorerna. Emma o Agnes övade mest på att gå ner i spagat. :-D
När jag somnade på soffan kvart över nio så tyckte min sambo nog att jag var urtråkig så när han bäddat ner mig o Emma så drog han ut. Motorgårn va det som fick finbesök.
Detta gjorde att jag fick gå upp med Molly imorse, vilket inte händer ofta. :-P hon sov förövrigt en hel natt i eget rum för fösta ggn inatt. Duktiga tjejen!

Idag har vi vart hos mamma och ätit god mat, efterrätt o tårta. Hon fyller ju år imorgon. 54. Jisses! ;-)

Nu har barnen (jag) städat deras rum så resten av kvällen blir i soffan. Gött!

Så här fin är Molly i jackan som bästa Erika köpte till henne när hon låg i magen.



Der är så jävla tomt. Jag saknar dig så otroligt mycket. Det är så fel att du inte kan komma tillbaka till oss. Jag hoppas innerligt att du kan se dina tjejer uppifrån. Vi pratar inte mycket om dig men jag vet att dom tänker mycket på dig. Du var, och kommer alltid vara, deras bästa vän... och min också.

1 kommentar: