tisdag 28 februari 2012

Sjukstuga fortsättning..

Sådär, nu verkar det gå åt rätt håll.
I morse så åt Molly en flaska välling, blandad med mindre pulver enl. 1177:s rådgivning. Sen har hon ätit en halv burk fruktpuré. :D Wiie! Dock är hon väldigt trött o hängig fortfarande. Men det är ju inte så konstigt med så lite mat på så lång tid. Varken Molly eller Madicken har feber heller. Känns underbart! Jag är ruggigt uttråkad. Sitta här hemma o glo hela dagarna är INTE kul. Idag har jag iaf slängt ihop en silviakaka o ska strax ge mig på drömmar. Emma fick gå till skolan idag, hon klättrade tusan på väggarna o visade ingen tendens på sjukdom alls. Som vanligt. Hon tycker tom att det är orättvist att hon aldrig blir  sjuk. Stackars henne. :P
Nu får de närmsta dagarna gärna rulla på fort. Jag vill umgås! Så är ni inte rädda för att bli smittade så, välkomna! :D

Hepp, baka lite te då..

Fina Fina Syster, det är SÅ tomt utan dig.  

1 kommentar:

  1. Åh! Jag är då inte rädd!:) är i Hjo. Hade ju varit super trevligt att få träffa dig och flickorna och nya tillskottet Molly ju!:) kramar angelica.

    SvaraRadera