måndag 6 februari 2012

Idétorka.

God morgon!

Jag har verkligen ingen fantasi till att blogga. Har inget kul att skriva om. Händer inte mkt på dagarna i kylan. Vardagen rullar på med diverse aktiviteter för barnen. Jag o gubben går mest hemma o bara är. Kaffe med goa tjejer emellanåt. Det är vad som händer lixom. Jag önskar att någon kunde komma o ruska om livet lite. Så det händer något.

Lillan har nog, på riktigt, bestämt sig för att inte ödsla någon tid på R mer.Igår råkade jag säga idiot om någon o då sa hon: Man får inte säga idiot till någon, förutom min R.
Sen så kom Madicken tillbaka o på lördag ska hon med pappa på båtmässa. Emma ville följa med, o Madicken svarar att hon inte får det för Christian. Då svarar Emma: Han är iallafall snällare än min pappa.

Han har inte hört av sig alls sen sist. Hoppas han fattar att han gjort bort sig rejält, att han inser att detta sabbade allt. Att det va droppen som fick Lillans bägare att rinna över. Jag tror verkligen detta fick henne att fatta!
Det verkar till o med som om Lillan tycker det är skönt. Nu har hon en pappa som ägnar henne sin tid, som nattar o leker o uppfostrar varje dag. Som visar o säger hur go hon är. Som förhoppningsvis lyckas bygga upp det förtroende som R under 7 år förstört.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar