måndag 12 mars 2012

Helgen.

Ja då va denna helgen förbi. Fredagsmys med tacos och chips, som vanligt. Lördagen så kom Denise o Evelina hit en sväng. Då passade gubben på att åka till Alknäs. Att han tog cykeln dit gjorde att jag kunde förutse hur kvällen skulle sluta B-)
Jag o mina flickor laddade upp med chips, igen, och såg fram emot gladiatorerna. Men nehej, det vs inget!! Jävla irriterande. Så jag åkte på att se Melodifestivalen. Inte ett dugg kul. Men rätt låt vann iaf. Skönt det.
Söndagen va vi hos svärmor och åt mat o så efterrätt såklart. Sen vidare till Jerkers mormor. Där åt vi kakor o tårta. Herrejösses vad mätt jag va sen.
Molly har börjat "krypa" på riktigt nu. Hon är riktigt snabb. O så skönt att se hur nöjd det gör henne. Plutt. :-)
Vad händer idag då??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar