torsdag 15 mars 2012

Torsdag

Har precis slängt ihop en kålpudding som nu står i ugnen. O med Lars Winnerbäck i öronen så kan det inte bli mycket bättre. Favvomaten o favvomusiken. :D

Igårnatt tyckte Molly att det var helt okej att hålla mamma vaken.Hon sov oroligt o var vaken mer än hon sov. Kvart över fyra gav jag upp och klev ur sängen. Gav prutt lite vatten o så la vi oss i soffan. Då somna hon o så fick vi sova till halv åtta. Va ganska sliten hela dagen, till o med mer än vanligt. Svärmor kom o åt lunch o umgicks. Sen åkte hon med på ridskolan. Hon hade inlines med till barnen så dom premiär åkte för i år.
Inte helt lätt med tanke på allt grus, men duktiga är dom.
Madicken fick hem matteläxa igår, som varje onsdag. Denna gång på ett papper ist för i matteboken. Så berättade hon att det var för att hon ligger så långt fram i boken. Hon och en till tjej i klassen.Åhh min tjej är så duktig i skolan! :D Båda mina tjejer är ju det givetvis, bara att Emma inte får så mycket läxor än. Men huvudräkning är hon superbra på. Japp, stolt blir man! :D

Idag vet jag inte vad som händer. Lite torsdagsmys ikväll eftersom Madick åker till pappa imorgon.

2 kommentarer:

  1. Och han spelar på peace and love... ;)

    SvaraRadera
  2. Och på Läckö slott, Lidköping! :D dit ska jag om det inte blir i Borgholm :)

    SvaraRadera